Obsah
1 Vzdělávací program a jeho pojetí
1.1 Základní údaje
Výzva | Budování kapacit pro rozvoj škol II |
---|---|
Název a reg. číslo projektu | VIDA! školám - propojení formálního a neformálního vzdělávání CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008290 |
Název programu | ![]() ![]() |
Název vzdělávací instituce | VIDA! science centrum |
Adresa vzdělávací instituce a webová stránka | Křížkovského 554/12, 60300 Brno, www.vida.cz |
Kontaktní osoba | ![]() ![]() |
Datum vzniku finální verze programu | ![]() ![]() |
Číslo povinně volitelné aktivity výzvy | 4 |
Forma programu | ![]() ![]() |
Cílová skupina | ![]() ![]() |
Délka programu | ![]() ![]() |
Zaměření programu | ![]() ![]() |
Tvůrci programu | ![]() ![]() |
Odborný garant programu | Mgr. Sven Dražan, sven.drazan@vida.cz |
Specifický program pro žáky se SVP | ![]() ![]() |
1.2 Anotace programu
Krátká anotace programu zhruba v intencích „Stručného popisu programu“ z projektové žádosti v příloze 12
1.3 Cíl programu
Soupis cílů programu, měl by zhruba odpovídat cílům z projektové žádosti
1.4 Klíčové kompetence a konkrétní způsob jejich rozvoje v programu
Z níže uvedené tabulky vyberte ty KK uvedené u programu v příloze 12, ostatní promažte, pro každou aktivitu rozvíjející podstatným způsobem danou KK vložte nový řádek a do 3. sloupce rozveďte 1-2 větami jak daná aktivita KK konkrétně rozvíjí.
Klíčová kompetence | Aktivita rozvíjející KK | Způsob rozvíjení KK |
---|---|---|
komunikace v mateřském jazyce | ||
komunikace v cizích jazycích | ||
matematická schopnost a základní schopnosti v oblasti vědy a technologií | ||
schopnost práce s digitálními technologiemi | ||
schopnost učit se | ||
sociální a občanské schopnosti | ||
smysl pro iniciativu a podnikavost | ||
kulturní povědomí a vyjádření |
1.5 Forma
Podrobněji představená forma na 1-2 odstavce.
1.6 Hodinová dotace
Do níže uvedené tabulky zadejte v případě 2denních akcí konkrétní aktivity, jinak tematické bloky.
Aktivita / Blok | Počet hodin (60 min) | Počet vyučovacích hodin (45 min) |
---|---|---|
Celkem |
1.7 Předpokládaný počet účastníků a upřesnění cílové skupiny
Jeden až dva odstavce o specifikách cílové skupiny pro kterou je program vyvinut.
1.8 Metody a způsoby realizace
Vypsat hlavní použité metody, např: hraní rolí, experimentování, skupinové učení, naslouchání, reprodukování, exkurze do …, zkušenostní učení, diskuse, projektová výuka, samostatná práce, gamefikace, skupinové vyučování, příklady dobré praxe, tvorba, týmová spolupráce, týmová výuka, přednáška, soutěž, laboratorní měření, …)
1.10 Materiální a technické zabezpečení
Obecný popis materiálního a technického zabezpečení bez detailů, aby případný externí uvádějící rychle zjistil jaké kategorie vybavení má a jaké by musel nově pořídit pro uvádění aktivity. Př. pro Dva dny s energií: Pro realizaci programu jsou zapotřebí: tablety, sady pokusů na zdroje elektřiny, kancelářské potřeby, vytištěné informace a pokyny, jmenovky.
1.11 Plánované místo konání
Jeden až dva odstavce o specifikách prostorů kde se aktivity programu odehrávají.
1.12 Způsob realizace programu v období po ukončení projektu
Jakým způsobem by program měl být ideálně uváděn. Jakými dalšími způsoby ho lze využít.
1.14 Odkazy, na kterých je program zveřejněn k volnému využití
BUDE UPŘESNĚNO