Zvířátka - poznámky

Starší poznámky

  • Celkové sjednocení jazyka - z textů není poznat, k čemu vlastně slouží. Mají popisovat proběhlé aktivity? Zobecňovat či být napsané tak, aby si je čtenář přečetl jako doporučení a jak se dle nich řídit? Občas je zde pouhý popis toho, co se dělalo nebo co a jak se dělat má („účastníky přivítáme…“). Jindy je to doporučení „je důležité mít…“ jindy je to jen obecný popis „lektoři pracují…, účastníci jsou vyzváni…“ VeSn
  • Nákres trati a formulář hry , kde je napsané viz přílohy v přílohách není. Klidně smazat, nákres trati být dle mě nemusí a formulář hry asi myslíte soubor, který je karta hry. Problematika pojmenování příloh stejně, jak je uvedené v textu - https://mscb.vida.cz/intra/projekty/vida_skolam/finalizace/zvirata/2/aktivity/7/uvod
  • V kartě s kanysterapií a záchranářstvím je mnoho super informací, ale nejsou přehledné. Za mě by pomohlo odstavce trochu přeházet, případně napsat jeden odstaveček na začátek, kde by bylo napsaný, co se dělalo, struktura lekce. Např. lektorky došly, žáci si sedli, lektorky sdílely zkušenosti, žáci se ptali atd. Ať si umím lehce představit strukturu lekce, která proběhla. AlJe
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0