3.2.9 Virál (diskuze)
Účastníků | 8-15 |
---|---|
Fyzická náročnost | I |
Psychická náročnost | II |
Autor | David Spáčil |
Počet uvádějících | 1 |
Čas na realizaci | 15 minut |
Čas na přípravu | 0 minut |
Prostředí | Interiér |
Rozdělení | účastníci každý sám za sebe |
Cíle
Žák se zeptá specialisty na virální videa na vše, co ho zajímá.
Sdělení
Teď už vím, co je virál.
Metody
Diskuze
Klíčové kompetence
- Komunikace v mateřském jazyce je rozvíjena:
- formulací myšlenek do otázek.
- pochopením, čím by pro mě mohly být zkušenosti odborníka prospěšné.
Forma a popis realizace
Diskuze se specialistou na virální videa, která následuje hned po přednášce Virál (přednáška)
Uvedení
Příprava
Aktivitu není třeba připravovat. Volně navazuje na přednášku.
Realizace
Po ukončení přednášky realizátor poděkuje specialistovi na Virální video. Vyzve žáky, že se můžou začít ptát. V případě, že dotazy nejsou, může se lektor začít vyptávat sám. Tvorbou otázek a abstrahováním informací pro svůj užitek si žáci prohlubují kompetenci Komunikace v mateřském jazyce.
Návodné otázky mohou být takovéto:
- Jakou techniku používáte při natáčení videí?
- Co všechno musíte mít hotové, než začnete psát scénář, případně jdete natáčet.
- Jakým způsobem se dá uspíšit šíření videí. Znáte nějakého followera, který se zabývá science videi?
- Jaké platformy používáte pro zveřejňování videí?
- Máte teď v plánu natáčet nějaký virál?
Uzavření
Lektor vyzve k posledním několika otázkám. Následně dětem oznámí, že se se specialistou ještě jednou uvidí ve čtvrtek, kdy bude probíhat práce na scénáři.
Poznámky
V případě, že se přednáška protáhne, nebo z jiného důvodu se dostane program do skluzu, je možné tuto aktivitu vypustit.
Pomůcky a materiál
Bez materiálu.
Přílohy
Aktivita nemá přílohy.