2.13 Stop den 2
- Obsah
- Metodika
Metody
Aktivizace, Reflexe.
Forma a popis realizace
Aktivita probíhá bezprostředně po promítání druhého díla, tedy i ve stejném prostoru. Žáci za sebou mají druhý úspěch, druhé dokončené video a zároveň první střihání v sofistikovanějším střihačském programu. Žáci reflektují celý den pomocí seznamu aktivit a snaží se reflektovat i společně trávený čas celého týmu, protože intenzita aktivit může být pro některé žáky náročná. Zároveň žáci pracují v úzkých týmech.
Obsah
Jsme plni zážitků z dalšího dokončeného díla, tak si pojďme připomenout, jaká cesta k tomu vedla. Doprostřed našeho kruhu jsem dala obrázky různých tučňáků v různých situacích. Zkuste si každý vybrat jednu kartu, která podle vás nejlépe vystihuje váš dnešní den, nebo nějakou konkrétní situaci z dnešního dne, která se vám zaryla. Vybírejte.
A teď, kdo chcete, začněte a zkuste říci, proč se cítíte jako tučňák na kartě, nebo jaká situace pro vás byla silná a připadali jste si při ní, jak tento tučňák. Střídejte se, jak potřebujete. Realizátor nechá projít celé kolečko. Díky.
A teď si, prosím, každý vezměte jeden papírek s tabulkou, kde jsou vypsány všechny AKCE dnešního dne a pojďme na to.
Realizátor postupně projde všechny aktivity a žáci do tabulky označují, kde pro ně jaká aktivita byla, jak je oslovila.
A teď rozpřáhněte ruce nebo dejte proti sobě prsty podle toho, jak moc jste si celý den užili? Jak moc vás bavilo, co jste dnes točili? Jak moc se po dnešním dni cítíte unaveni?
Realizátor navazuje diskusi, snaží se o bezpečný prostor pro všechny.
Tak to se cítíte celkem dost unaveni. A to je dobře, je vidět, že chodíte do všech akcí naplno. Díky moc za vaši otevřenost a zítra nás VIRUS opět probudí v 7 hodin. Dobrou noc. Stop den dva.
Pomůcky a materiál
Položka | Počet | Popis |
---|---|---|
STOP den 2 - tabulka | 8 - 15 | |
Něco na psaní | 8 - 15 | |
Něco na sezení | ||
Obrázkové karty na reflexi |
Obsahové přílohy
# | Soubor | Popis |
---|---|---|
014.26.01 | stop_den_2.docx | Tabulka k reflexi STOP DEN 2 |