3.12 Stop den 3
- Obsah
- Metodika
Metody
Aktivizace, Reflexe.
Forma a popis realizace
Aktivita probíhá bezprostředně po hře Skleník. Může se zůstat na stejné louce nebo u nějakého přírodního posezení. Hlavně ať je tam klid a prostor pro otevřenou debatu. Žáci reflektují celý den pomocí seznamu aktivit a snaží se reflektovat i společně trávený čas celého týmu, protože už jsou za polovinou workshopu.
Obsah
Jsme plni emocí z předešlé hry Skleník, ale než se posuneme dál, pojďme si dát STOPka den 3 a shrnout si, co nás dnes potkalo.
Vezměte si každý jeden papírek s tabulkou, kde jsou vypsány všechny AKCE dnešního dne a pojďme na to.
Realizátor postupně projde všechny aktivity a žáci do tabulky označují, kde pro ně jaká aktivita byla, jak je oslovila.
Jak se po celém dni cítíte? Co pro vás bylo největším zážitkem? A naopak, co pro vás bylo nejtěžší?
Jsme v půlce, spíš za půlkou celého týdne. Než se posuneme dál, pojďme si ty tři dny reflektovat. Po stránce našeho týmu a našeho společného času. Je něco, na co se chcete zeptat? Nebo něco, co chcete, aby zaznělo? Třeba chcete někomu za něco poděkovat nebo naopak říci, co vám vadí, ať se to pokusí ten člověk nedělat?
Realizátor navazuje diskusi, snaží se o bezpečný prostor pro všechny.
Děkuji vám moc za vaši otevřenost. Toto bylo důležité hlavně proto, co nás v následujících dnech čeká.
Dnes večer se dozvíte, v jakých týmech budete následující dva dny pracovat. Zítra se rozjede klapka a společná STOPka přijde až v pátek po promítání.
Pomůcky a materiál
Položka | Počet |
---|---|
STOP den 3 - tabulka | 8 - 15 |
Něco na psaní | 8 - 15 |
Něco na sezení - karimatka, kulatiny |
Obsahové přílohy
# | Soubor | Popis |
---|---|---|
014.38.01 | stop_den_3.docx | Tabulka k reflexi STOP DEN 3 |